Áruház - Kosár
Üres a kosaram
Akciós termékek Gyerekülés Ruhák Utazás Babaszoba Szoptatás, etetés Etetőszék Fürdetés Légzésfigyelők Bébiőr Gyerekhordozás Ágynemű, plédek Babaélelmiszer Pelenkázás Baba kozmetikumok Szobatisztaság Cumizás Biztonság Játék Könyvek Higiénia Mamatermékek Egyéb babatermékek Ajándék ötletek Lábbeli
Forgalmazott márkák


Hírlevél feliratkozás


HTML formátum?

Mayoral katalógus
mayoral-logo_160.jpg
Legkedveltebb termékek
01 Chicco Zanza No konektoros szúnyogriasztó ultrahangos
Nyitva tartás
Hétfőtől péntekig: 9.00-17.00-ig
Szombat: 9.00-13.00
Most érkeztek
Mayoral takaró 9769
Mayoral takaró 9769
Hívjon az árért
BabyMoov járóka
BabyMoov járóka
17 990 Ft


Felicitas
felicitas_logo.gif
Felhasználói menü





Vásárlási információ Nyomtatás E-mail

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után futárszolgálat szállítja ki. Szállítási díjunk 1500 forint, Amennyiben a futárnak fizet készpénzzel, 300 forint utánvét-kezelési költséget is felszámítunk - lásd lejjebb, a Fizetés résznél.) Egyes termékeinknél, illetve speciális akcióknál ingyenes a házhoz szállítás - erről a termék oldalán, jobboldalt, az ár alatti részen kap tájékoztatást! A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 18 óra között történik, ám általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt árut (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelését töröljük. A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem ön, hanem valaki más veszi át a játékot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A megrendelt árut a megrendelés telefonos visszaigazolása után, előre egyeztetett időpontban személyesen is átveheti a Mosoly Bababoltban, melynek címe: 2112 Veresegyház, Kálvin tér 9. Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óráig, szombaton 8.00-12.00 óráig. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel. A személyes átvétel során az alábbi bankkártyákkal is fizethet nálunk.

FIZETÉS AZ ÁRU ÁTVÉTELEKOR

Ha a rendelés során Személyes átvételt választott, csak a rendelt termékek árát kell kifizetni, semmilyen más költsége nincs. Ha házhozszállítást választott, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheti - ilyenkor 300 forint utánvét-kezelési költséget számítunk fel. A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.

FIZETÉS BANKI ELŐREUTALÁSSAL

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választott, kérjük, szíveskedjék a megrendelés teljes végösszegét (az esetleges szállítási díjjal együtt) bankszámlánkra átutalni:

SZEG-EMI KFT.

ERSE Bank

11998006-06517676-10000001

Kérjük, az átutalás Megjegyzés sorában tüntesse fel megrendelésének számát, amely a visszaigazoló e-mailben található! Az összeg beérkezése után az ön által választott módon juthat hozzá a megrendelt termékhez (személyes átvétellel vagy kiszállítással).

8 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA - AZ ELÁLLÁS JOGA

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését és visszaküldi a kézhez vételtől számított 14 munkanapon belül (vagy 14

napon belül írásban jelzi felénk az elállás szándékát), áruházunk visszafizeti önnek a termék árát. Ilyen esetben semmi más dolga nincs, mint visszajuttatnia hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük a termék árát. Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontotta a termék csomagolását, akkor ügyeljen arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Tudnia kell azt is, hogy sem az eredeti szállítási költséget, sem pedig az ön által visszajuttatott termék szállítási díját nem áll módunkban visszatéríteni, az elállás joga csak a termékre magára vonatkozik! Jogi nyelvezetű fordulattal élve "ön a megrendelése során élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával, azaz a szerződéstől (megrendeléstől) az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat".

REKLAMÁCIÓ ÉS JÓTÁLLÁS (HIBÁS TERMÉKEK CSERÉJE)

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen hívja fel Vevőszolgálatunkat! Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezze felénk a problémát és a kiszállítást követően 8 napon belül juttassa vissza áruházunknak a hibás árut. Amint ez megérkezik, természetesen térítésmentesen kicseréljünk. A csereáru szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban önnek kell hozzánk visszajuttatnia! HOGYAN VÁSÁROLJUNK? Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb tenni- és tudnivalókat, hogy a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben találja meg azt a megvásárolni kívánt játékokat. Baloldalt találja azokat a kategóriákat, amelyekre kattintva megtekintheti a termékkínálatot; ne lepődjön meg, ha kínálat alakulásának megfelelően újabb és újabb kategóriák válnak láthatóvá. Válassza ki a kívánt kategóriát, nézze meg, milyen termékek találhatók benne és kattintson a kívánt termék képére vagy címére. Ezután már nagyon egyszerű vásárolni: beteszi a kívánt terméket a kosárba (akár többet is), majd a Pénztárhoz fárad. Amennyiben még nem vásárolt nálunk, regisztrálnia kell magát. Regisztrált felhasználóink kényelmesebben, gyorsabban tudnak vásárolni, ugyanis nem kell minden alkalommal beírniuk a szállítási és a számlázási címet. A bejelentkezést követően rendeléskor a rendszer automatikusan felkínálja a legutóbb megadott címet. Nem is beszélve arról, hogy bizonyos szolgáltatásaink csak regisztrált felhasználóink számára elérhetők. A Pénztárnál a rendszer felkínálja az alapértelmezett szállítási címet (amit megváltoztathat, újat adhat meg, választhat egy másikat, amit már korábban felvitt), kiválasztja a szállítási módot (jelenleg Futárszolgálat, illetve Személyes átvétel választható), beírja esetleges megjegyzését (például: "a szomszédnál is leadható, Kossuth Lajos u. 20, pénz van nála"). A következő lépésben a számlázási cím és a fizetési mód választható a fenti leírtakhoz hasonlóan (készpénzzel a futárnak tud fizetni, banki átutalást pedig előrefizetés esetén tudunk.. Az utolsó lépésben áttekintheti a megrendelésést, ellenőrizheti az adatokat, végül kattintson rá a "Megrendelem" gombra. Azonnali, automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben - rendelésének állapotáról e-mailben folyamatosan tájékoztatjuk. A kiszállítás előtt pedig az ön által megadott telefonszámon felhívja önt munkatársunk, hogy a szállítási időpontot és egyéb részleteket egyeztessen.

 

Reklamáció

Amennyiben a vevő a jótállási időn belül a megvásárolt terméken olyan hibát, vagy meghibásodást észlel, amely nem a termék helytelen és a használati utasítástól eltérő használatából, hanem a termék rejtett gyártási hibájából, vagy anyaghibából ered, akkor a vevőnek joga van a termék reklamálására.


Reklamálási eljárás
Amennyiben a vevő a (www.mosolybababolt.hu) internetes üzletben megvásárolt terméket reklamálni kívánja, akkor e-mailt, vagy levelet küld az eladónak, amelyben feltünteti a termék típusát, gyártási számát, a számlaszámot, és a hiba részletes leírását. A reklamációs levél kézhezvételét követő két munkanapon belül a vevő értesítést kap a további lépésekről, illetve a lakóhelyéhez legközelebbi márkaszerviz címéről (személyes átadás esetén), vagy a javítóközpont címéről, ahová a terméket a „reklamált áru kísérőlevelével” együtt megküldi.


Ajánlatos a terméket az eredeti csomagolóanyagába becsomagolni, vagy más módon védeni a terméket a sérülés ellen, mert az eladó nem vállal felelősséget az átvétel előtt a terméket ért mechanikus sérülésekért. Jogosult reklamáció esetén a vevőnek megtérítjük a biztonságos szállításhoz kapcsolódó minimális postaköltségeket (az erre vonatkozó okmányokat be kell nyújtani). Jogosulatlan reklamáció esetén a vevő nem tarthat igényt a reklamáció rendezéséhez kapcsolódó költségeinek a megtérítésére, illetve az eladó sem kérheti a vevőtől az eladói oldalon felmerült költségek megtérítését (kivéve, ha a vevő ismételten és ok nélkül reklamálja a terméket, amivel kimeríti a vevői jogokkal való visszaélés tényét).

Reklamációk intézése

Az eladó, vagy a szervizközpont dönti el a reklamáció jogosultságát, és a döntéséről valamint a reklamáció rendezéséről e-mailen, vagy telefonon értesíti a vevőt. Ezt követően a vevő felszólítást kap a reklamált termék átvételére.

A 634/1992. sz. törvény rendelkezése értelmében a reklamáció rendezését 30 napon belül köteles elvégezni az eladó.

SZEMÉLYES ADATAINAK VÉDELME

Az ön által a regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki önről harmadik félnek (kivéve igazságszolgáltatás és természetesen a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik). Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják, továbbá soha, semmilyen körülmények között nem fogják kérni az ön jelszavát! (Célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám, felkiáltójel stb.) is tartalmazó jelszót választania, melyet Ön könnyedén megjegyez, de mások által nem kitalálható!) Webáruházunkat használva ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdése van ezzel vagy mással kapcsolatban, forduljon Vevőszolgálatunkhoz!

 
Főoldal | Áruház | Felicitas partner | Mayoral katalógus | Kapcsolat | Általános Tudnivalók
© 2018 Mosoly Bababolt